پيام تبريك مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري به مناسبت عيد باستاني نورور



مهندس خسرواني مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري كرمانشاه با صدور پيامي فرا رسيدن بهار؛ فصل رويش طبيعت و عيد باستاني نوروز را تبريك گفت.


متن پيام به شرح ذيل مي باشد.

بار ديگر بهار با تمام زيبايي هايش فرا مي رسد و جلوه اي از آفرينش و جلال الهي آشكار مي سازد؛ ما ايرانيان نوروز را به جشن و سرور مي نشينيم و آن را سرآغازي دوباره بر تجديد ارادت ها؛ يكدلي ها و محبت هاي خالصانه و زدودن كدورت ها مي دانيم.

نواحي روستايي استان كرمانشاه به عنوان خاستگاه فرهنگ و تمدن سرزمين آب و سنگ در جغرافياي استان  مي درخشد و روستاييان خونگرم و مهمان نواز در كنار ساير هم استاني هاي ارجمند نوروز باستاني را جشن مي گيرند و آماده استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزي مي باشند.

با كمال مسرت؛ فرا رسيدن سال 1396 خورشيدي؛ بهار طبيعت و نوروز باستاني يادآور شكوه و عظمت ايران را به هم استاني هاي عزيز به ويژه جامعه روستايي؛ فرمانداران؛ بخشداران؛ دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي روستاها تبريك و شادباش عرض مي نمايم.

اميد است ساختار مديريت محلي استان در سال جديد با رويكردهاي نوين در پيوند با تجارب ارزشمند اجرايي و با پشتوانه عظيم مشاركت؛ همدلي و همراهي مردم شريف روستايي گام هايي اساسي و بزرگ در مسير عمران و سازندگي مناطق روستايي استان بردارد تا بسترهاي تحقق چشم اندازهاي توسعه پايدار روستايي بيش از پيش فراهم گردد.

 

امير خسرواني

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري كرمانشاه

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران