هدايت صحيح اعتبارات عمراني دهياري ها در اجراي مطلوب پروژه هاي عمراني در روستاها تاثير بسزايي دارد

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري:

هدايت صحيح اعتبارات عمراني دهياري ها در اجراي مطلوب پروژه هاي عمراني در روستاها تاثير بسزايي دارد

 

امير خسرواني مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در گردهمايي كارشناسان فني و اجرايي دهياري هاي استان كه در سالن اجتماعات معاونت عمراني استانداري برگزاري گرديد؛ تاكيد كرد: كارشناسان فني و اجرايي دهياري ها بايد با نظارت مستمر و كمك به هدايت صحيح اعتبارات عمراني دهياري ها زمينه اجراي مطلوب و به موقع پروژه هاي عمراني در روستاها را در سال آينده فراهم سازند.

وي ادامه داد: كارشناسان فني و اجرايي دهياري ها بايد با اتكا به دانش تخصصي و تجارب اجرايي در تعريف پروژه هاي عمراني توسط نهادهاي محلي؛ به اعضاي شورا و دهيار روستا رهنمودهاي ارشادي و نظريه هاي مشورتي ارايه دهند.

خسرواني با اشاره به جايگاه كميته فني در بررسي طرح هاي عمراني افزود: طرح هاي عمراني و خدماتي پيشنهادي دهياري ها در صورت تاييد كميته فني قابليت اجرايي دارند.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري بيان كرد: ساماندهي شيوه وضع و وصول عوارض در روستاها مستلزم تلاش عوامل اجرايي و همراهي و همكاري اهالي روستاها مي باشد.

اين مقام مسئول به نقش تعاوني دهياران در فرايند توسعه روستاها اشاره كرد و عنوان كرد: تعاوني دهياران از مهمترين ظرفيت ها در فرايند پيشرفت و توسعه پايدار روستاها مي باشد.

مهندس خسرواني تصريح كرد: تركيب نيروي انساني تعاوني دهياران متشكل از افراد متعهد و متخصص در ارتقاء سلامت اداري و مالي فعاليت ها و انجام بهينه وظايف مربوط موثر است.

گفتني است مشكلات كاري كارشناسان فني و اجرايي دهياري ها؛ نوع قراردادهاي پيمانكاران و نحوه تعيين ارزش معاملات از ديگر موضوعاتي بودند كه در اين جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شدند.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران