خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی ارزنده است

فرماندار هرسین:

خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی ارزنده است

 

امير شاه آبادي فرماندار هرسین گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر در مناطق روستایی این شهرستان بی نظیر است.

امیر شاه آبادی در جلسه ده گردشی چند روستای بخش مرکزی هرسین اظهار داشت: خدمات رسانی و توسعه مناطق روستایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین اولویت ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید است که در بخش های راهسازی، گازرسانی، ارایه تسهیلات کم بهره به منظور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار و دائم برای روستائیان، اجرای طرح های هادی و احداث مجتمع های آبرسانی بی نظیرعمل شده است.     
وی اضافه کرد: اقدام های انجام شده در کاهش مهاجرت روستائیان و جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی در شهرها تأثیر بسزایی داشته است.               
شاه آبادی ادامه داد: ارتباط مستقیم و حضوری مسوولان با مردم به عنوان یک ضرورت مهم می بایست تقویت شود و استفاده از نظرات و دیدگاه های مردم تأثیرات مثبتی در کاهش دغدغه ها و حل مشکلات آنان خواهد داشت.  
ولی دارائی نیا بخشدار مرکزی هرسین در جريان اين بازديد بيان داشت: ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم با مسوولان از ویژگی های مهم و اساسی یک مسوول در جلب رضایت مردم به شمار می رود.      
دارائی نیا تاكيد كرد: جذب مشارکت مردم در اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی در روستاها نقش قابل توجهي دارد.

بخشدار مرکزی هرسین تصريح كرد: برخورد قانونی با تخریب کنندگان محیط زیست، منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها از مهمترین اولویت های بخشداری هرسين مي باشد.  
بازدید از پروژه های گازرسانی و مجتمع آبرسانی پاسار از مهمترین برنامه های این روز بودند.

 

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران