103 دهیار زن در استان کرمانشاه داریم

 

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: هم اکنون 103 دهیار زن در استان فعالیت می‌کنند.

 امیر خسروانی در نشست هم اندیشی شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران زن استان کرمانشاه که امروز (19 اردیبهشت) در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاکید دولت بر حضور زنان در پست‌های مختلف مدیریتی کشور، گفت: خوشبختانه حضور زنان در عرصه های مدیریتی با تجربه‌های موفقی همراه بوده است.

خسروانی دقت نظر، ریزبینی و عام المنفعه فکر کردن را از خصوصیات بارز مدیریتی زنان عنوان کرد و افزود: این ویژگی ها تاثیر بسزایی در پیشبرد امور دارد که زنان از آن بهره‌مندند.

وی با اشاره به رشد حضور زنان در عرصه شوراهای روستا و دهیاری ها، گفت: در حال حاضر 103 دهیار زن داریم که این تعداد نسبت به دوره گذشته شوراها با 77 دهیار زن رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: همچنین هم اکنون 97 نفر از زنان عضو شوراهای روستاهای استان هستند.

خسروانی در ادامه با بیان اینکه فرصت خدمت ارزشمند و کوتاه است، از اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران زن خواست قدر این فرصت را دانسته و از منابع به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه با اشاره به افزایش منابع دهیاری‌ها در سال گذشته، گفت: سال گذشته 76 میلیارد تومان برای دهیاری‌های استان اختصاص داده شد.

وی افزود: سال 1394 حداکثر اعتبار هر دهیاری استان 20 میلیون تومان بود و این درحالی است که سال گذشته حداقل اعتبار هر دهیاری 20 میلیون تومان بود و این نشان دهنده توجه دولت به امور دهیاری‌ها است.

خسروانی با اشاره به رویکرد دولت در خصوص توسعه اشتغال و امکانات روستایی، گفت: هدف از ارائه خدمات نگهداشت جمعیت در روستاها به عنوان کانون‌های تولید کشور است.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که زیرساخت روستا علاوه بر بحث معیشت و زندگی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی نیز مهیا شود.

خسروانی تصریح کرد: با رونق اقتصادی روستا تمام اهالی بهره‌مند شده و ماندگاری در روستا افزایش می‌یابد.

 

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران