در سه ماهه اول سال جاري، 69 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اختصاص يافته است

فرماندار كرمانشاه:

در سه ماهه اول سال جاري، 69 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اختصاص يافته است


فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: طی سال های 93 تا 95 دولت تدبیر و امید نزدیک به 210 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی
268 روستای فاقد دهیاری این شهرستان اختصاص داده است .

فضل الله رنجبر اظهار کرد: این اعتبار در روستاهای مربوط به بخش های مرکزی، فیروزآباد، بیلوار، ماهیدشت و کوزران هزینه شده است .               
وی ادامه داد: این اعتبارات در حوزه احداث کانال و هدایت آب های سطحی، احداث پارک کودک، ایجاد پل، جدول گذاری و شن ریزی و آسفالت معابر هزینه شده است .       
رنجبر یادآوری کرد: در مدتی که دولت تدبیر و امید سرکار آمده نشان داده که توجه ویژه ای به بحث عمران روستایی، بخصوص روستاهای فاقد دهیاری دارد .              
فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری و در مدت سه ماهی که از سال 96 می گذرد، 69 میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری به روستاهای شهرستان اختصاص پیدا کرده است .         
اين مسئول تصریح کرد: این اعتبارات جدای از سهم اعتبارات عمرانی شهرستان است که برای عمران و آبادانی روستاهای کرمانشاه هزینه شده است .            
رييس شوراي اداري شهرستان كرمانشاه: در حالی که تا ابتدای دولت آقای روحانی 163 روستای شهرستان کرمانشاه دارای دهیاری بودند، تنها در این چهار سال 168 روستا به روستاهای دارای دهیاری شهرستان افزوده شد که رشدی بیش از 100 درصد را نشان می دهد .        

رييس كميته برنامه ريزي شهرستان كرمانشاه در پایان و با تاکید بر اینکه در هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید به بحث عمران و آبادانی روستاها توجه نشده است، تصريح كرد: دولت برای ماندگاری روستائیان و جلوگیری از حضور آن ها در شهرها اقدام های بسیار خوبی انجام داده است
.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران