مشکلات روستای 'کیونان' در بخش کلیایی درقالب برنامه ده گردشی بررسی شد

مشکلات روستای 'کیونان' در بخش کلیایی درقالب برنامه ده گردشی بررسی شد

 

مشکلات روستای 'کیونان' بخش كليايي در قالب طرح ده گردشي با حضور فرماندار و مديران ادارات شهرستان سنقر و كليايي بررسي شد.

یاورمحمدی فرماندار سنقر به همراه مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط در بازدید از روستای کیونان و تشکیل جلسه با اهالی این روستا، مهمترین مشکلات آنها را مالکیت اراضی کشاورزی، آب شرب و فاضلاب، طرح هادی، تجهیز مسجد و ساخت خانه عالم ذکر کرد و گفت: با اختصاص اعتبار و با در نظر گرفتن اولویت اجرای طرح ها، بخشی از این مشکلات رفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مشکلات مربوط به مالکیت زمین های کشاورزی بایستی از طریق دادگستری پیگیری شود، تاكيد كرد: روستائیان و کشاورزان با دوری کردن از هرگونه درگیری و نزاع که فقط منجر به افزایش مشکلات و خسارات جبران ناپذیر مي شود، از طریق وکیل قانونی خود و با استفاده از قوانین و مقررات نسبت به رفع مشکل مالکیت اقدام نمایند.
فرماندار سنقر و کلیایی مشارکت و همکاری با دستگاههای اجرایی به خصوص بخشداری، جهاد کشاورزی، آب منابع طبیعی و... و داشتن روحیه مطالبه گری را برای توسعه روستا در بخشهای مختلف مورد تاکید قرار داد.
مدیرجهاد کشاورزی سنقر و کلیایی هم از اجرای لوله گذاری، احداث استخر و ایستگاه پمپاژ آب مشترک در این روستا خبر داد و لازمه اجرای آن را مشارکت همگانی اهالی روستا عنوان كرد.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران